Informacja o przyznaniu dofinansowania Gminie Słubice na realizację zadania pn. "Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Słubice w 2019 r."
Informacjao przyznaniu dofinansowania Gminie Słubice na realizację zadania pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Słubice w 2019 r.”
Gmina Słubice informuje, że na podstawie złożonego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Słubice w 2019 r.” finansowanego w ramach Programu priorytetowego NFOŚiGW pn.: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023, uzyskała dofinansowanie w formie dotacji w kwocie 28.873,52zł ze środków NFOŚiGW w Warszawie i WFOŚiGW w Zielonej Górze stanowiącej 100% kosztów kwalifikowanych zadania.
W trakcie realizacji zadania z terenu gminy w roku 2019 usunięto o łącznej masie 55,526 Mg wyrobów zawierających azbest.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.