Informacja o wniosku WKO.6220.6.2021.EG
WKO.6220.6.2021.EG
Słubice, dnia 24 marca 2021 r. I N F O R M A C J A Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn.zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek: PVE 169 Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 4/10, 85-236 Bydgoszcz, na mocy której działa pełnomocnik Pan Damian Bębnista, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. 292 obręb Drzecin gmina Słubice”. Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 202 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 32. Sprawę prowadzi: Elżbieta Głębowska Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2032, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 202 L.p. 1. Numer wpisu 3278 2. Zakres przedmiotowy wniosku budowie instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. 292 obręb Drzecin gmina Słubice”. 3. Znak sprawy WKO.6220.6.2021.EG 4. Data złożenia 01.02.2021 r. 5. Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) PVE 169 Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4/10, 85-236 Bydgoszcz - pełnomocnik Damian Bębnista 6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1. Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia. 2. Kopia mapy ewidencyjnej. 3. Wypis z rejestru gruntów 4. Pełnomocnictwo 5. Zaświadczenie o miejscowym zagospodarowaniu przestrzennym 6. Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 7. Nazwa organu – adresata wniosku Burmistrz Słubic ul. Akademicka 1 69-100 Słubice 8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1 Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska II piętro, pokój 202 95 737 20 32 9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień - 10. Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji - 11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy - 12. uwagi -
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Elżbieta Głębowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Elżbieta Głębowska |
Data wprowadzenia: | 2021-03-24 11:47:24 |
Opublikował: | Elżbieta Głębowska |
Data publikacji: | 2021-03-24 11:49:08 |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-24 11:49:22 |
Ilość wyświetleń: | 889 |