Informacja o wniosku WKO.6220.25.2021.EG
WKO.6220.25.2021.EG
Słubice, dnia 13 września 2021r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek firmy: IG PROPERTIES Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Witosa 3, 69-100 Słubice, w imieniu której działa pełnomocnik Zbigniew Walas, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie zespołu zabudowy mieszkaniowej, wielorodzinnej z infrastrukturą techniczną” na działce o numerze ewid. nr 199/6 obręb Nowy Lubusz.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 202 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 32.
Sprawę prowadzi: Elżbieta Głębowska
Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2032, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 202
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
16952 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
„budowie zespołu zabudowy mieszkaniowej, wielorodzinnej z infrastrukturą techniczną” na działce o numerze ewid. nr 199/6 obręb Nowy Lubusz. |
3. |
Znak sprawy |
WKO.6220.25.2021.EG |
4. |
Data złożenia |
4.08. 2021r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
IG PROPERTIES Sp. z o.o.,
ul Witosa 3,
69-100 Słubice, - pełnomocnik Zbigniew Walas |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- Wypis z rejestru gruntów
- Zaświadczenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Pełnomocnictwo
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 202
95 737 20 32 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |