Informacja o wniosku WKO.6220.30.2021.EG
WKO.6220.30.2021.EG
Słubice, dnia 13 października 2021r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek Pana Dariusza Wojtasik zam. przy ul. Piłsudskiego 2/3, 69-100 Słubice w imieniu której działa pełnomocnik Pani Kalina Kubik-Greczuk w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie 16 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą, na działce nr 15 w Drzecinie obręb 005”.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 202 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 32.
Sprawę prowadzi: Elżbieta Głębowska
Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2032, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 202
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
19519 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
„budowa 16 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą, na działce nr 15 w Drzecinie obręb 005”. |
3. |
Znak sprawy |
WKO.6220.30.2021.EG |
4. |
Data złożenia |
22.09. 2021r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
Dariusz Wojtasik
ul. Piłsudskiego 2/3
69-100 Słubice - pełnomocnik Kalina Kubik-Greczuk |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- Wypis z rejestru gruntów.
- Zaświadczenie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Pełnomocnictwo
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 202
95 737 20 32 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |