Informacja o wniosku w sprawie decyzji środowiskowej, WKO.6220.1.2023.AK
WKO.6220.1.2023.AK
Słubice, dnia 12 stycznia 2023 r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek Mariusza Wlaźlak, ul. Rubinowa 5, 69-100 Kunowice, w imieniu którego działa w ramach pełnomocnictwa Pani Kinga Żywicka, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzyszącą (myjni samochodowej, wiat dystrybucyjnych, zbiornika p.poż., muru oporowego, urządzeń reklamowych oraz infrastruktury technicznej i technologicznej) na działce o nr ewid. 546 obręb 8 Kunowice, gm. Słubice.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 31.
z up. Burmistrza
Agata Kułaga
starszy inspektor ds. ochrony środowiska
w Wydziale ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska
Sprawę prowadzi: Agata Kułaga
Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 201
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
29776 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
budowa stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzyszącą (myjni samochodowej, wiat dystrybucyjnych, zbiornika p.poż., muru oporowego, urządzeń reklamowych oraz infrastruktury technicznej i technologicznej) na działce o nr ewid. 546 obręb 8 Kunowice, gm. Słubice |
3. |
Znak sprawy |
WKO.6220.1.2023.AK |
4. |
Data złożenia |
22.12.2022 r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
Mariusz Wlaźlak
ul. Rubinowa 5
69-100 Kunowice
Pełnomocnik:
Kinga Żywicka |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- Wypis z rejestru gruntów
- Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 201
95 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |