WKO.6220.22.2023.AK                                               

Słubice, dnia 1 sierpnia 2023 r.

 

 

I N F O R M A C J A

 

 

Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), Burmistrz Słubic informuje, że
w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek
firmy: PVE 169 Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 4/10,
85-236 Bydgoszcz, w imieniu  której działa pełnomocnik Damian Bębnista, w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. nr 168, 169, 170, 171, 172, 177, 180 obręb Drzecin gmina Słubice.”

Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy
ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 201
od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 31.    

 

 

 

z up. Burmistrza

Agata Kułaga

starszy inspektor ds. ochrony środowiska

w Wydziale ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi: Agata Kułaga

Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1500 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 201

 

L.p.

 

 

1.

Numer wpisu

11957

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

zmiana decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 21 stycznia 202  r. w sprawie „budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewidencyjnych nr 168, 169, 170, 171, 172, 177, 180 obręb Drzecin gmina Słubice.”,

3.

Znak sprawy

WKO.6220.22.2023.AK

4.

Data złożenia

21.06.2023 r.

5.

Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon)

PVE 169 Sp. z o.o.

ul. Grunwaldzka 4/10

85-236 Bydgoszcz

- pełnomocnik Damian Bębnista

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

  1. Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
  2. Kopia mapy ewidencyjnej.
  3. Wypis z rejestru gruntów
  4. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  5. Pełnomocnictwo

7.

Nazwa organu – adresata wniosku

Burmistrz Słubic

ul. Akademicka 1

69-100 Słubice

8.

Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego)

Urząd Miejski w Słubicach

ul. Akademicka 1

Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska

II piętro, pokój 201

95 737 20 31

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień

-

10.

Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji

-

11.

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

-

12.

uwagi

-