Informacja o wniosku o wydanie decyzji srodowiskowej - budowa budynku warsztatowego z towarzyszącą infrastrukturą na działce o nr ewid. 56/9 obręb 8-Kunowice, przy ulicy Słubickiej w Kunowicach.
Słubice, dnia 18 kwietnia 2011r.
IRO.6220.11.2011.AK
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227), Wydział Inwestycji, Obszarów Wiejskich i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Słubicach informuje, że w prowadzonym przez Burmistrza Słubic publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku warsztatowego z towarzyszącą infrastrukturą na działce o nr ewid. 56/9 obręb 8-Kunowice, przy ulicy Słubickiej w Kunowicach.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział Gospodarki i Inwestycji – pokój nr 201 w godz. 800-1600 (pn.-pt.) lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski w terminie 14 dni od daty podania komunikatu do publicznej wiadomości.
Sprawę prowadzi Agata Kułaga, ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600.
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
6333 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku warsztatowego z towarzyszącą infrastrukturą na działce o nr ewid. 56/9 obręb 8-Kunowice, przy ulicy Słubickiej w Kunowicach. |
3. |
Znak sprawy |
IRO.6220.11.2011.AK |
4. |
Data złożenia |
1 kwietnia 2011 roku |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
Wnioskodawca:
Sylwia i Tadeusz Guzik
ul. Słubicka 10B, Kunowice
69-100 Słubice |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
1. kartę informacyjną przedsięwzięcia – zgodnie z art.3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227),
2. wypis z rejestru gruntów
3. mapę ewidencyjną z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz obszarem oddziaływania inwestycji, |
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice
Wydział Inwestycji, Obszarów Wiejskich i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 201,
095 737 2031 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
|
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |