Informacja o wniosku w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania warsztatu samochodowego na stację demontażu pojazdów na terenie działek o nr ewid. 64/1 w Słubicach oraz 104 i 105 w Świecku.
Słubice, dnia 29 października 2012r.
IRO.6220.23.2012.KS
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek firmy AUTO POMOC Szkwarek Piotr z siedzibą w Słubicach przy ul. 1 Maja 32, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania warsztatu samochodowego na stację demontażu pojazdów na terenie działek o nr ewid. 64/1 w Słubicach oraz 104 i 105 w Świecku z wykorzystaniem istniejących obiektów i infrastruktury.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
19340 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zmianie sposobu użytkowania warsztatu samochodowego na stację demontażu pojazdów na terenie działek o nr ewid. 64/1 w Słubicach oraz 104 i 105 w Świecku z wykorzystaniem istniejących obiektów i infrastruktury. |
3. |
Znak sprawy |
IRO.6220.23.2012.KS |
4. |
Data złożenia |
5 października 2012r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
AUTI POMOC Szkwarek Piotr
ul. 1 Maja 32
69-100 Słubice |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
1. Wniosek.
2. Raport oddziaływania na środowisko.
3. Zaświadczenie o utracie ważności miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego
4. Kopia mapy ewidencyjnej.
5. Wypis z rejestru gruntów |
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
095 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |