Informacja o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przekształceniu budynku gospodarczego na cele warsztatowe - serwis opon samochodowych (wulkanizacja), na działce o nr ewid. 60/1 w Kunowicach.
Słubice, dnia 4 lutego 2013r.
IRO.6220.02.2013.KS
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek Marcina Dobrasa, zam. w Kunowicach 44, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przekształceniu budynku gospodarczego na cele warsztatowe – serwis opon samochodowych (wulkanizacja), na działce o nr ewid. 60/1 w Kunowicach.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
1389/2013 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na przekształceniu budynku gospodarczego na cele warsztatowe – serwis opon samochodowych (wulkanizacja), na działce o nr ewid. 60/1 w Kunowicach.
|
3. |
Znak sprawy |
IRO.6220.02.2013.KS |
4. |
Data złożenia |
18 stycznia 2013r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
Marcin Dobras
ul. Słubicka 44
Kunowice |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- kopia mapy ewidencyjnej.
- zaświadczenie o utracie ważności planu zagospodarowania przestrzennego.
- wypis z rejestru gruntów
- wypis z rejestru budynków
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
095 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |