Porządek VIII Sesji Rady Miejskiej w Słubicach
zwołanej na dzień 25 kwietnia 2019 r., godz. 12:00 w Urzędzie Miejskim w Słubicach, przy ul. Akademickiej 1 sala konferencyjna I piętro, pok. 104 WOP.0002.5.2019.MK 2. Informacja przewodniczącego o działaniach rady w okresie międzysesyjnym i protokół z poprzedniej sesji. 3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Słubic, w tym z wykonania uchwał Rady Miejskiej w Słubicach. a) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Słubickiemu - DRUK nr 59, b) przyznania nagród pieniężnych i stypendiów sportowych - DRUK nr 60, c) zmiany uchwały Nr XXI/189/2016 Rady Miejskiej w Słubicach z dnia 21 czerwca 2016 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - DRUK nr 61, d) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów istniejącego cmentarza komunalnego w Słubicach oraz jego poszerzenia wraz z terenami przylegającymi - DRUK nr 62, e) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w miejscowościach Golice i Lisów, gmina Słubice -DRUK nr 63, f) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy na nieruchomości gminne -DRUK nr 64. 5. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Słubice z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2018 roku. 6. Informacja ZUWŚSp.z o.o. w Słubicach na temat realizacji projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Słubice”. 7. Raport z monitoringu gminnego programu rewitalizacji Gminy Słubice na lata 2017-2023. 8. Sprawozdanie z działalności statutowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach za rok 2018 oraz informacja OPS Słubice na temat działalności statutowej. 9. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach. 10. Wolne wnioski i informacje. 12. Zamknięcie VIII Sesji Rady Miejskiej w Słubicach.